Załamanie rynku turystycznego z pewnością dla wielu przedsiębiorców okazało się fatalne w skutkach, dla większości firm było totalnym zaskoczeniem. Z tego względu radzenie sobie z takimi nieciekawymi informacjami wcale nie przychodziło łatwo, niektóre marki skutecznie unikały racjonalnej odpowiedzi na pytanie o swój faktyczny stan finansów i organizacji. Dzisiaj analitycy rynkowi doskonale wiedzą, co jest najpoważniejszym problemem tego rynku i starają się skutecznie nie tylko doradzać gigantom w odpowiedniej restrukturyzacji, ale przede wszystkim wskazują drogę młodym przedsiębiorcom i debiutującym firmom, które mają niekiedy bardzo inny pomysł na biznes z turystyką w tle. Sposobów na odniesienie sukcesów jest wiele, szczególnie wartościowe jest na pewno wykorzystanie Internetu do promocji swoich usług. Większość internetowych portali oferuje możliwość zestawienia ze sobą setek lub nawet tysięcy wycieczek z wielu konkurencyjnych biur i pośredników. Dzięki temu Internauta nie jest zmuszony do wybierania spośród oferty tylko jednej firmy i kilkoma prostymi komendami może porównać ze sobą absolutnie wszystkie dostępne aspekty – jakość noclegu, komentarze dotychczasowych klientów czy zapowiedzi pogodowe albo mapę atrakcji turystycznych i historycznych. W ten sposób na rynku przebijają się oferty najlepsze, najsłabsze nie mają racji bytu.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply