Wiele decyduje się na wyjazd na wakacje i pobyt w hotelach. Niestety część z nich po powrocie do miejsca zamieszkania narzeka na jakość hotelu w porównaniu z wysokimi cenami. Najczęściej zarzuty odnoszą się do czystości, niespełniającej żadnych standardów, na brak atrakcji, czy też na niewywiązanie się z oferty. Narzekają i nic z tego nie wychodzi, gdyż na miejscu niczego nie zgłaszano, a właśnie takie zgłoszenie, że nie ma spełnionych standardów są podstawą do ewentualnej reklamacji. Nie każdy wie, co trzeba robić po przyjeździe do hotelu, warto więc uświadomić na co zwracać uwagę. Kiedy wchodzi się do hotelu, warto już w holu zwrócić uwagę nie tylko na wystrój, ale i na kwiaty czy są sztuczne, czy prawdziwe, a jeśli prawdziwe – czy nie są przesuszone. Takie kwiaty świadczyć mogą o dbałość pracowników o hotel. Warto również zwrócić uwagę na czystość, gdyż hoteli, które już na wstępie rażą brudem trzeba unikać jak najdalej. Kolejną rzeczą jest porządek i czystość w pokoju hotelowym. Nie warto stawiać torby na dzień dobry na łóżku czy też na podłodze, ale w miejscu wyższym – na krześle, stoliku – utrudnia to dostęp do naszych bagaży wszelkiego rodzaju szkodnikom, jakie można spotkać w hotelach – karaluchom, czy też pluskwom. Warto sprawdzić czy w pokoju i łazience jest czysto, czy nie ma śladów obecności owadów jeśli się takie zauważy można zażądać zmiany pokoju.
Także czytają
Miesiące wiosenne są okresem wzmożonych poszukiwań miejsc wypoczynku podczas wakacji. ...
Agroturystyka z wyżywieniem, agroturystyka nad jeziorem to propozycje dla wszystkich ...
Leave a Reply